V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 040 70 12 35 ali na email ana@amelie.si. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number 040 70 12 35 to assist you with your order processing or send us an e-mail: ana@amelie.si.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
AMELIE se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju AMELIE (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta: ana@amelie.si, telefon: 040701235),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
- Artikel z oznako “Razprodano” ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.
- Artikel z oznako “Akcija” kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na Spletno ceno.
- Artikel z oznako “Novo” je na novo dodan artikel v ponudbo AMELIE.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med AMELIE in kupcem je v spletni trgovini AMELIE sklenjena v trenutku, ko AMELIE kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za AMELIE kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku AMELIE.
NAČINI PLAČILA
AMELIE omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu*
- z nakazilom na račun AMELIE po ponudbi/predračunu**
- s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)*
*Kar velja le izjemoma ob osebnem prevzemu, ki mora biti prehodno dogovorjen preko e-pošte ali telefona. Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun AMELIE po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na ana@amelie.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
IZDAJA RAČUNA
AMELIE po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se praviloma seštevata, razen če ni v akciji navedeno drugače.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Prečrtana cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini AMELIE in sicer najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.
PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE
po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo AMELIE.
DARILNI BON
Darilni bon je digitalni papir, ki ga prodajalec AMELIE proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec AMELIE pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine AMELIE.
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini AMELIE oziroma prek naročila na ana@amelie.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 3 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost artiklov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek artiklov, ne pa tudi stroškov dostave.
Uporaba darilnega bona:
- Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
- V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.
- Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
- Nato samo še oddate spletno naročilo.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.
Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
KODA ZA POPUST in promocijska koda
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine AMELIE in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
- V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
- Za 1 nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
PRAVILA NAGRADNIH IGER
Organizator nagradne igre je prodajalec AMELIE, Tanja Jugovic s.p., Breg ob Savi 35, 4211 Mavčiče Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme ali kakršnimkoli načinom sodelovanja soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Postopek obveščanja o nakupu
1. Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Pri dobavi artiklov, ki jih AMELIE nima na zalogi v lastnem skladišču, je AMELIE izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do AMELIE . Prek elektronske pošte AMELIE kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči AMELIE, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, AMELIE ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko AMELIE naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. AMELIE ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih AMELIE nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje AMELIE ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
AMELIE v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. AMELIE v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na AMELIE SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 70 12 35 ali po e-mailu na naslov ana@amelie.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: ana@amelie.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: AMELIE, Tanja Jugovic s.p., Breg ob Savi 35, 4211 Mavčiče.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Uhanov AMELIE zaradi higienskih razlogov ne sprejema nazaj.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- uhane iz higienskih razlogov,
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
STVARNA NAPAKA
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo zaradi stvarne napake po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla.
Kupec je dolžan artikel prevzeti v poslovalnici v roku 14 dni od dneva obvestila oziroma sprejeti ob pošiljanju na naslov.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku 14-ih dni ali ga zavrne ob dostavi, nevarnost naključnega uničenja ali naključnega poškodovanja artikla s potekom tega roka preide na kupca ter obenem nastopi dolžnost kupca, da prodajalcu povrne vso škodo, ki jo ima zaradi nastanka zamude, kot tudi stroške v zvezi z nadaljnjo hrambo artikla po ceniku AMELIE.
Prodajalec po poteku 14-dnevnega roka kupcu pošlje končno obvestilo za prevzem artikla oz poziv za ponovno pošiljanje na naslov, v katerem ga pozove, da v roku nadaljnjih 8 dneh od prejema obvestila prevzame artikel oz sporoči naslov, kamor se lahko artikel ponovno pošlje. Istočasno prodajalec kupca opozori, da bo artikel prešel v last prodajalca, če ga kupec ne prevzame oz. ne sporoči naslova v navedenem roku. Če kupec, ki je bil pozvan, da prevzame artikel, tega v dodatnem 8-dnevnem roku ne stori ali če obvesti prodajalca, da artikla ne namerava oziroma ne želi prevzeti, se šteje, da je artikel opustil, na opuščenem artiklu pa hkrati pridobi lastninsko pravico prodajalec AMELIE. Opuščeni artikel, na katerem je prodajalec pridobil lastninsko pravico, se proda ali uniči. Stanje in vrednost artikla ugotovi prodajalec sam in o tem izdela pisni zapisnik, ki mu priloži fotografije artikla. V kolikor predstavlja artikel tržno blago, ga prodajalec proda na trgu preko svoje spletne trgovine ali »pod roko«, na način, določen s predpisi. V primeru prodaje artikla ima prodajalec pravico iz kupnine poplačati nastale stroške hrambe, škodo in morebitne druge stroške, eventualni presežek pa vrniti kupcu. V kolikor predstavlja artikel netržno blago (to pomeni, da je pokvarjen, nedelujoč, uničen, neuporaben, neznane vrednosti ali podobno), zaradi česar ni primeren za nadaljnjo prodajo oziroma bi stroški prodaje presegali njegovo vrednost, ga prodajalec pošlje na uničenje. Kupec se izrecno odpoveduje vsem zahtevkom (odškodninskim in drugim) zoper prodajalca v primeru, če artikla, ki je bil vrnjen iz reklamacijske obravnave, ne prevzame po lastni krivdi ali zaradi okoliščin, ki izhajajo iz njegove sfere.
Posebno opozorilo: prodajalec artikla ne bo hranil dlje od navedenega 8 dnevnega podaljšanega roka, saj je taka hramba povezana s stroški skladiščenja in drugimi stroški za ohranitev artikla.
Vračilo v okviru transportnih poškodb
Svetujemo vam, da naročene izdelke po prejetju pregledate in nas v primeru kakršnihkoli nepravilnosti čimprej obvestite. Pri obravnavi poškodb med transportom smo namreč vezani na roke in pogoje dostavnih službe.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine.
Dostava z GLS: Takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa je potrebno podpisati zapisnik o poškodovani pošiljki. To storite tako, da paket prinesete na pošto skupaj s celotno pripadajočo (zunanjo in notranjo) embalažo ali pa nam slike poškodbe, embalaže in spremne nalepke dostavne službe pošljete na mail ana@amelie.si. Embalažo do zaključka reklamacije shranite.
Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju GLS, vendar si AMELIE pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Stroški dostave
Stroški dostave znašajo 3.75 € ali za 24-urno dostavo: 7.99€.